کانون ایرانیان: آبگرم معدنی فردوس در استان خراسان رضوی
کانون ایرانیان

۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

آبگرم معدنی فردوس در استان خراسان رضوی

http://kanooneiranian.blogspot.com/
آبگرم معدنی فردوس ، یک چشمه آبگرم با خواص درمانی است که در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری شمال شهر فردوس واقع شده‌ است .

این آبگرم طبیعی ، به دلیل داشتن خواص درمانی ، هر ساله پذیرای شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است . منطقه گردشگری باغستان و آبگرم ، تنها در ۱۵ روز نخست تیرماه ۱۳۸۸، با جذب ۲۷۶ هزار نفر بازدید کننده ، بیشترین میزان ورودی مسافر در این مدت را در استان خراسان جنوبی داشته‌ است . استفاده از آبگرم معدنی فردوس در درمان بسیاری از بیماری ‌های پوستی و مفصلی مؤثر بوده و توسط بسیاری از پزشکان توصیه گردیده ‌است .
پس از زمین‌ لرزه سال ۱۳۴۷، آب این چشمه آبگرم کاملاً خشکید ، ولی بعد از دو سال خود به خود شروع به جوشیدن نموده و جاری شد .
آبگرم معدنی فردوس که آب آن توسط گدازه های آتشفشانی داغ می شود به همت هلال احمر شهرستان فردوس به اکثر امکانات رفاهی جهت مسافرین مجهز شده است تا شما مسافر عزیز که گرد سفر را از تن در آنحا می زدایید برای هیچ چیزی دغدغه نداشته باشید .

وان اختصاصی - وان عمومی و سویت های ویژه خانوادگی و اتاق جهت استراحت و رستوران و وسایل بازی جهت سرگرمی فرزندانتان و فروشگاه مواد غذایی و تلفن راه دور و ... همه مهیا شده اند تا شما ساعات خوشی را بگذرانید و هنگام سپردن تن به این نعمت خدادادی آرامش بیشتری داشته باشید .
با یک بار استفاده از این آب شفابخش خاطره آن برای شما و خانواده جاودانه خواهد شد .

baghestanfer.blogfa.com

0 نظرات:

ارسال یک نظر